» Wyjaśnienia odnośnie dostępności produktu i terminu realizacji
1 dzień roboczy
Towar tak oznaczony mamy w naszym magazynie, prawdopodobnie zdążymy wysłać go w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od chwili przyjęcia zamówienia. Prosimy szczególnie dokładnie sprawdzić wszystkie dane, wypełniając formularz z zamówieniem - takie towary wysyłamy niemal natychmiast i może nie być już okazji, by wprowadzać zmiany. Jeśli zamówienie obejmuje większą liczbę egzemplarzy tego samego produktu, może się zdarzyć, że nasz zapas się skończy i będziemy musieli brakującą część sprowadzić od dostawcy. Wówczas czas kompletowania zamówienia się wydłuży, o czym poinformujemy mailem lub telefonicznie.
2-4 dni roboczych
Tego towaru nie mamy w naszym magazynie, ale sprowadzamy go od stałego dostawcy. Podana liczba dni oznacza przedział dni dostawy i może się nieco różnić od podanego przy tym opisie.
chwilowo brak
Tego towaru nie mamy w naszym magazynie i chwilowo nie posiada go również nasz dostawca. Dostawca potrzebuje pewnego czasu aby go nam dostarczyć, jednak nie jest w stanie określić dokładnego terminu.
dostępny od ...
Tego towaru nie mamy w magazynie i jego zapasy skończyły się u naszych dostawców, bądź też jest to zapowiedź nowości, która jeszcze nie dotarła do magazynów. Znamy jednak termin, kiedy towar będzie dostępny i przyjmujemy na niego zamówienia. Oprócz nowości najczęściej tak są oznaczane towary, których zapasy skończyły się w magazynach producenta i musimy poczekać, aż zostanie wyprodukowana kolejna partia. Realizację takich zamówień rozpoczniemy w podanym dniu, o ile termin nie opóźni się z winy dostawcy lub producenta i jeśli nie zawiedzie spedytor.
towar niedostępny
Towaru nie można w tej chwili zamówić. Nie mają go też nasi dostawcy. Jest to jednak stan przejściowy spowodowany np. trudnościami lub zmianami organizacyjnymi producenta bądź importera towaru. Liczymy na to, że wkrótce takie towary ponownie znajdą się w sprzedaży.
Na bieżąco aktualizujemy informacje o dostępności towarów. Niestety czasem dochodzi do sytuacji, kiedy mimo wcześniejszych deklaracji dostawca odmawia realizacji naszego zamówienia lub się z nią spóźnia. Tym samym my nie możemy się wywiązać z podjętego zobowiązania. Zawsze W takich wypadkach informujemy o tym klienta mailem, dając mu możliwość decyzji, czy nadal chce czekać na spóźniający się towar, czy też anulować całe zamówienie.